20 maart 2026
Lieve stemmers, bedankt!
Lieve stemmers, bedankt! 💚
Dank aan iedereen die op ons heeft gestemd en iedereen die heeft geholpen met de campagne 🙏
Lijsttrekker Pinar Cosçun
"We hebben onze zetel in Rotterdam terug! De Partij voor de Dieren is weer vertegenwoordigd in de raad.
We gaan weer onze rol als de haas in de marathon vervullen: scherp, vasthoudend en met een lange adem.
We blijven andere partijen duwen richting een groener, diervriendelijker en rechtvaardiger Rotterdam.
Met Joost van Beek en Sam van Leeuwen als burgerraadsleden en toekomstige fractie gaan we, samen met onze werkgroep en afdeling, keihard werken om de stem van alles wat kwetsbaar is te vertegenwoordigen.
Sterker nog: we bouwen verder. Aan een bredere beweging in Rotterdam, samen met dieren- en natuurorganisaties, coöperatieve wooninitiatieven en culturele instellingen.
We beginnen opnieuw, een nieuw hoofdstuk, met frisse moed en een schone lei.
Met energie. Met creativiteit. Met overtuiging.
Dank voor jullie vertrouwen, we gaan door!" 💚🦋